sjukhusbesök och noja

Nästa fredag ska jag för första gången någonsin nyttja vården i Stockholms län, det kan bli spännande! Det kommer med största sannolikhet innehålla blod i varje fall då jag förhoppningsvis ska bli skuren i (läs "ta bort födelsemärken" om det gör dig bättre till mods).

 

Till min besvikelse upptäckte jag dock att läkaren som ska skära i mig är man och som ni nog kunde utläsa för något inlägg sedan så sitter det ena födelsemärket snett nedanför mitt ena bröst.

 

Jag tycker verkligen inte om att visa upp mina bröst i icke-sexuella sammanhang (inte för att jag "gillar" det annars heller, men jag har heller inget emot det då), och särskilt inte för män. Och ja, det är jättelarvigt eftersom den stackars doktorn säkert ser massor av bröst varje dag i sitt jobb, men å andra sidan är jag inte van att visa upp mina i sådana situationer!

Jaja, jag ska inte klaga och jag kommer inte att dö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0