there's nothing to live for

Förbannade flashback som får mig att minnas.

Jag hade samma klänning på mig på nyår.

Samma klänning som han hjälpte mig att stänga när jag lämnade hans famn för att springa på toaletten.

Samma klänning han öppnade igen.

Jävla förbannade nyår jag hade gjort vad som helst för att återuppleva.

Jävla förbannade fylla som gör det omöjligt att förtränga allt som någonsin hänt.

Jag ska somna till "resan till melonia" nu,

precis som jag gjorde varje jävla natt efter att du åkt.

De nätter jag klarade sova.

 

There's a war inside of me
Do I cause new heartbreak to write a new broken song
Do I push it down or let it run me right into the wind
And I- I feel like I wouldn't like me if I met me
Well I can't stop talking for fear of listening to unwelcome sound
And you haven't called me in weeks and honestly it's bringing me down
Oh I- I feel like I wouldn't like me if I met me
I- I feel like you wouldn't like me if you met me
And don't you worry there's still time
And don't you worry there's still time
There's nothing to live for when I'm sleeping alone


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0