min krigsskada

Jag blev väckt för lite mer än en halvtimme sedan av min broder som jag tror skulle fråga mig något om Paradise Hotel.

När jag väl var vaken insåg jag att jag nog borde ringa till vårdcentralen i Årjäng för att fråga om de möjligtvis kunde tänka sig att ta bort mina stygn när jag är hemma under jul, fastän jag inte tillhör Värmlands landsting längre. I annat fall får jag väl hota med att min fader ska ta dem. Det är förvisso sant, men jag tror inte att det kommer göra någon skillnad. Förvisso är i värsta fall han inte ens hemma då, så då måste jag tvinga min arma moder, eller bror.

I vilket fall märkte jag, när jag ringde 3 minuter över 10, att deras telefontid är mellan 8.00-10.00 (på vardagar). Det är fan inte lätt...

 

Idag ska jag i varje fall ta bort klisterlapparna som täcker mina sår. Den i nacken är ju en sak, eftersom den kliar fruktansvärt och jag inte kan se den, men min andra klisterlapp är jag osäker på huruvida jag vill avlägsna eller ej då jag tycker att det ser ganska så vidrigt ut att ha en massa blåa trådändar som spretar från min hud. Men jag har väl inte mycket till val antar jag, de ska väl säkert bort av en anledning. För att det ska torka snabbare eller så...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0