matte, pennor och djävulskt klister

Jag krigar vidare med summor, integraler binomialutvecklingar (blev det rätt den här gången..?) och derivator. Att jag ska klara tentan räknar jag inte med, men man måste väl försöka åtminstone?

 

Emellanåt krigar jag med mitt internet också, med tanke på hur det beter sig så skulle man kunna tro att någon laddar ner en ansenlig mängd film av något slag. Jag försöker också att klia på mina eksem, utan att röra stygn och snitt. Det går sådär, och hela jag ryser av äckel varje gång naglarna hamnar fel. Jag måste anstränga mig för att få bort allt förbannat klister från min kropp. Dock vågar jag inte röra min nacke då jag saknar sikt...

 

Nyligen hittade jag min försvunna favoritpenna också. Den låg tydligen innanför mina tröjor. Hur jag inte kunde märka det förrän jag stack mig på den är ett mysterium.

Men nu ska jag försöka dra mig till ro, så att jag kommer upp i tid imorgon och kan fortsätta mitt studerande...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0