känsliga läsare bör ej läsa detta inlägg!

Den här gången var jag inte hypokondrisk. Den här gången var jag galet, jävla, äckelsjuk!

Det började med att jag kräktes en gång, jag intalade mig själv att det inte betydde någonting då jag genast mådde mycket bättre när det var avklarat. Jag var till och med övertygad om att jag skulle på årets julgasque!

 

Illamåendet återkommer lite när jag börjar byta om inför festen, men jag ignorerar det. Jag går ut, låser dörren efter mig, övertygad om att det ska kännas bättre bara jag kommer ut i friska luften. Nedför trappan, ut genom ytterdörren.

Stannar till. Hulkar.

Vänder.

Går in igen.

 

Ringer min stackars mamma och berättar att hon nog hade rätt i att jag inte borde gå på gasquen, varpå jag kräks i hennes öra. Min stackars hyresvärd knackar på min dörr och frågar hur det är med mig. Jag halvnaken, invirad i en filt går ut i köket och dricker vatten.

Jag och min papperskorg/hink har blivit alldeles för nära vänner...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0