julafton

Min glöggfryntlige far kom precis förbi och frågade "vad har han fått i julklapp då?" Vilken denne "han" är har jag ingen aning om, troligtvis inte min fader heller. Han passade även på att berätta för mig hur man bäst tänder i pannan. Att han igår höll ett föredrag om detsamma verkar han ha glömt, eller så tror han bara att jag är obildbar.

Snart har ytterliggare en julafton i mitt liv passerat. Lite vemodigt sådär.
Men den var fin, som alla andra jular. Mina kusiner och min storebror var här, man ser ingen av dem alltför ofta nuförtiden, särskilt inte min bror. Vi har inte mycket gemensamt vi två. Förutom att vi båda super som svin, men det för oss knappast närmare varandra då vi aldrig super tillsammans.

Som alla år har jag fått det mesta av det jag önskat mig (förutom en Iphone 4, då min mor verkar ha något mer emot den än priset, fast mest är det nog priset...). Jag fick till och med en über stavmixer från OBH Nordica, jag som förväntat mig någon billig skit från ÖB!
Dock funderar jag starkt på att byta de titanörhängen jag fick mot pärlörhängen, fastän det får mig att känna mig som en sjukt otacksam skitunge. Till mitt försvar kan jag säga att jag velat ha pärlörhängen i många år, men inte haft råd tidigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0