okapabel

Insåg någonting,
att jag lagt ner så mycket tid och energi på ett ingenting.
Insåg att jag känner att jag gjort bort mig igen, för ingenting.
Varför har jag blivit så svag?

Jag var stark, jag klarade av ensamhet,
jag trodde inte att alla människor jag träffade ville mig illa.

Jag dras till människor som vill mig illa.
Jag dras till svartsjuka människor,
jag dras till oempatiska människor,
jag dras till människor som ljuger för mig.
Gång, på gång, på gång, på gång.
Och varje gång jag tror att jag hittat någon som ska vara annorlunda inser jag att jag har fel.
Jag är inte längre kapabel att hitta snälla människor.

It's love that leaves and breaks
The seal of always thinking you would be
Real happy, and healthy, strong and calm
Where does the good go? Where does the good go?


Kommentarer
Postat av: Anonym

En dag blir det bättre. <3

2010-08-14 @ 02:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0