sommarjobb på G

Jag ringde till ICA maxi idag
och på onsdag ska jag på anställningsintervju för sommarjobb på färskvaruavdelningen.
Jag är helt sjukt nervös och ber till högre makter att det ska gå vägen.
Sommarjobb i Haninge är precis vad jag behöver för att kunna skiljas från ångesttankar om en hel sommar i Värmland. Men hey, att de ber mig komma dit måste vara ett bra tecken i sig.

Mina sovvanor har blevit helt konstiga, men jag borde inte klaga, för det är inte ångest som är anledningen. I varje fall vaknade jag klockan nio både i lördags och söndags och kunde inte somna om, hur ofta händer det?

I could sleep
I could sleep
I could sleep
I could sleep
When I lived alone
Is there a ghost in my house?
When I lived alone
Is there a ghost in my house?
My house...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0