Det går bra nu!

Idag har varit en mycket bra dag.
Mitt nationella svensktal gick relativt bra,
jag köpte nya kläder och hämtade ut min studentmössa.

När jag kom hem upptäckte jag att ica maxi hade ringt.
Jag som bara fyllde i en intresseanmälan lite snabbt igår för att lindra mitt dåliga samvete,
och nu ska jag ringa dit på måndag klockan åtta.

Dessutom ser det ut som att jag kommer bli av med alla mina studentskivebiljetter.
Livet går nästan oroväckande bra just nu, jag kan inte låta bli att bli lite misstänksam,
men mest är jag trots allt lycklig.

Min anmälan till högskolan är också inne nu.
23.51 igår fick jag ångest och var tvungen att gå in på min anmälan,
dock ändrade jag inget.
Min plan just nu är att börja på civilingenjör i medieteknik på kth, funkar det inte söker jag in till juristprogrammet på SU till hösten istället.

Our bigger blessing, girl
Is being young
The power of not knowing
Where you belong

Kommentarer
Postat av: Eve

Jurist är jag funderade på också faktiskt (överanskande nog), fast då skulle det bli att skriva högskoleprovet ett par gånger för mig tror jag.. Eller det är klart, det beror ju på vad jag fick nu. Först blir det dock att testa på det jag kommer in på nu till hösten.

2010-04-17 @ 10:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0