...

Klibbande ångest.
Nu igen.

Blåa knän som en trevlig påminelse om gårdagen,
tackar min lyckliga stjärna för att jag befann mig just här av alla platser på jorden,
för jag hade inte velat att någon i Haninge sett mig i det skick jag befann mig.
Helst hade jag nog inte velat att någon överhuvudtaget sett mig,
i och för sig.
Men gjort är visst gjort.

Som om det inte vore nog plockar min hjärna fram gamla tankar som legat och malt...
Som jag lyckats ignorera förut,
men är det inte ironi när man lyckas hitta en "perfekt" kille som dessutom tycker om en
och det enda man känner är att man inte känner någonting.
Kanske är det inte ironi, troligtvis är jag bara konstig.
Gräset är alltid så mycket grönare på andra sidan.

Jag önskar bara att jag kände något för någon som bryr sig istället.

Yes you’re heavy in my day
You’re heavy in my songs
You’re heavy in my light

And you’re all that I want
Yeah you’re all that I want
Yeah you’re all that I want
God you’re all that I want
Oh you’re all I want

Kommentarer
Postat av: Desirée

Äh, fulla har alla varit någon gång! =)

2009-09-20 @ 09:11:35
URL: http://kadoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0