Dagen jag fick nog.

Jag står och rotar i min garderob,
kommer slutligen fram till att det finns minst ett plagg jag saknar.

Dagen jag fick nog var en måndag
fick nog tog en pistol och börja sålla
höll mig cool och börja kolla
efter alla saker som jag bara stört mig på för länge sen
Första demonen var min barndom så jag sköt
Andra demonen lukta skola så jag sköt
Tredje demonen var min ofödde son (puh puh puh)


Nedlåst i källaren..?
Till vilken nytta?
Visa att du har makt?

Jag skiter i om du har ett eget förråd att låsa in saker du upplever folk har glömt framme,
jag skiter i om du tycker att mitt rum ska vara rent,
jag skiter i om du säger att du kommer slänga sakerna om de dyker upp framme igen.
Vem tror du att du är egentligen?

Att jag ens behöver offra tid att ringa dig känns som en skymf.
Jag är så arg.

slängde pistolen ifrån mig
Dagen jag fick nog var en tisdag
fick nog så jag skrev upp en lista
i vilkas närvaro jag inte ville vistas
på vilkas ansikten jag skulle kunna pissa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0