jag hatar att jag älskar dig.

Det känns som att ett par naglar stuckits ner i min hårdnade skorpa,
ryckt till.
Det blöder igen.

Ibland är det bäst att bara låta sår vara,
så det har jag gjort,
jag har låtit det vara där,
det har fått klia, svida och blöda,
jag har ändå inte rört det.

Men så kommer någon annan och gör det åt mig.
Inget illa menat, men ändå.
Jag orkar inte känna efter mer.

Och jag skäms för att säga att du är kvar i mig
Skratta åt det, för då kommer jag kanske över det
Hur kunde du falla när han sa, jag älskar dig,
jag älskar dig så mycket att jag hatar mig

Kommentarer
Postat av: Ella

Du vet att jag finns här, om du vill prata om något. Jag är inte så bra på att säga rätt saker, och är för tillfället väldigt bitter, men om jag kan vara till någon hjälp, hör av dig :)



Tack för maten och allt igår förresten, glömde säga det :)

2009-11-13 @ 22:30:02
URL: http://engrodakanske.blogg.se/
Postat av: sofie

ingen fara, tack för att du kom! :)

2009-11-14 @ 02:03:28
URL: http://blivandejapan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0