Förstör min jul ni, gör det bara!

Det känns som att jag haft en så otursam dag som man kan hinna ha när man inte ens varit vaken en timme.
Först kommer jag ner i köket, det är JULPYNTAT!?
Jag menar för det första: det är typ det bästa jag vet att slänga ut en massa julpynt överallt och ingen har ens frågat mig om jag ville vara med. För det andra så är det bara BÖRJAN AV NOVEMBER!!!! vad fan, man hinner ju tröttna på julen innan det är jul om det ska vara såhär...

Och sist, men inte minst:
eftersom toppen på granjäveln är skev ska jag vinkla rätt den, jag tar tag i den med en (!) hand och börjar långsamt ta i för att böja upp den. Vad händer? Jo jag får grantoppsjäveln i handen.

Jag blir ju fan lack... På något vis måste jag återkalla detta julpynt, annars kommer min jul vara förstörd.
Jävla tattare...
Förlåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0