Konsten att inte lära sig av sina tidigare misstag.

Jag har lyckats bränna mig igen,
det brukar bli så när man i timtal endast iförd underkläder och vinterblek hud vistas ute i solen i tron om att man är odödlig.
Åtminstone har jag bara två fläckar hud vars smärtnivå är ytterst obehaglig.

Idag har jag inte gjort mycket annat än pluggat inför slutprovet i specialidrott B, kollat på kvarteret skatan (utomhus!), dragit upp maskrosor ur gräsmattan och spelat sims2.

Trots att jag alltid haft starka VG:n eller MVG på proven i både Specialidrott A och B så oroar jag mig lite inför det här provet,
troligtvis är det helt i onödan, men nu när jag lyckats rädda mitt betyg i matte c vill jag knappast ha G på Specialidrott B, nog för att jag inte hade velat ha det i vilket fall, men ändå.

Världen utanför mitt fönster är grön och blå,
himlen har varit tömd på moln hela dagen.

Sun is shining in the sky
there aint a cloud in sight
it's stopped raining
Everybody's in the play
And don't you know it's a beautiful new day, Hey-hey


Att åka tillbaks imorgon känns helt okej,
till och med ganska bra,
men jag känner att jag kommer sakna allihop under sommaren... Det kommer vara lite tungt.
Men det ska bli så jävla underbart att slippa tänka på Budogymnasiet i sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0