Norsk hiphop, kanoter och Tv on the radio.

Har laddat ner Top 100 Norwegian Rap Songs of All Time som inte bara innehåller låtar jag miste när datorn kraschade, utan även några låtar jag inte lyckats hitta till nedladdning förut OCH låtar jag aldrig hört.
Så just nu sitter jag och lyssnar på Kjære mamma, en av de två låtar jag innerligt saknat.

Hemska huvud, det har börjat göra ont igen, jag har sovit dåligt,
och av någon anledning blir jag alltid überstressad av att åka från den ena änden av Sverige till den andra.
Mina ipren är snart slut.

Måste lära mig engelskaglosorna strax.

Kanske, kanske, kanske får jag se Tv on the Radio i sommar också,
pappa vill till Storsjöyran.
De ska dit....

I know it's strange
Another way to get to know you
You'll never know unless we go
So let me show you


Imorgon blir det paddling med skolan.
Bättre än alternativen antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0