I could sleep.

Jag har skrivit lite mer än en sida till vårt projektarbete nu. Det ser ut som om det inte kommer vara lika tidskrävande som jag tidigare trott.

Huvudet känns hoptryckt, det gör inte ont,
men känns knappast bra heller.

Jag sov oroligt inatt,
drömde att jag missade tåget efter att ha varit hemma, att jag och lillebror slogs, att jag gjorde inbrott hos en gammal klasskamrat. Och att du hatade mig.

Åh vad jag vill sova.
Bara jag skriva färdigt projektarbetet så kan jag sova.
En timme kanske, sen kan jag sova.

I could sleep
I could sleep
I could sleep
I could sleep
When I lived alone
Is there a ghost in my house?
When I lived alone
Is there a ghost in my house?
My house...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0