Ett tomt hus i Värmland.

Gav upp matten för idag.
Min hjärna klarar inte mer,
och när jag kommer på mig själv med att hoppa över alla svåra tal till förmån för de lätta finns det ingen anledning att sitta mer.

Anton har installerat en rolig applikation på min dator som gör att jag kan få fram slumpvalda hemsidor inom mina intresseområden.
Det är ganska trevligt.

Hemska, hemska huvudvärk, inte ens ipren hjälper.
Snälla, snälla kropp, ska du hålla på såhär kan du väl lika gärna göra mig sjuk tills imorgon så att jag har en anledning att inte träna..?

Har skutt meg sjæl i foten så om kort tid må jeg stenge.
Tanker og problemer får mitt hode til å sprenge.
Alt for lenge har jeg trodd på at en redning er i vente,
men de eneste som backer opp er venner og bekjente.


Mamma vill att jag ska åka hem till Värmland och passa hunden sista helgen i maj.
Egentligen ska Budogymnasiet till Gröna Lund, men att åka dit skulle bara ge mig skuldkänslor nu när jag har så mycket skit att göra.
Och ett tomt hus i Värmland är lockande.
Tyst, fridfullt, ingen endaste människa,
bara två katter och en hund.
Det enda jobbiga blir att laga mat själv,
men det måste jag ju här också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0