Tidens gång

Det är redan kväll. Tiden går så snabbt ibland.
Det känns som om jag inte hunnit med så mycket mer än handlat, lagat mat och sett på en film sen skolan slutade.
Jag borde börja på mitt engelskaarbete, men jag vet inte om jag orkar.

Beeptest imorgon på skolan, jag ska nog inte springa eftersom jag fått tillbaks mitt halsont.
Och eftersom jag läst att virus som sätter sig i halsen lätt går över till hjärtat...

Jag är trött. Jag sov oroligt och drömde bara en massa drömmar om döda människor och monster.
Jag försökte tänka på dig, men det resulterade bara i ytterligare en dröm om monster som levde i elevhemmets ventilationssystem.

Var det dig jag såg, som en skugga ur mina drömmar?
Var det dig jag såg, dig jag svor att aldrig glömma?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0