Snart på hemväg.

Har packat nu,
var nära att glömma mitt pass,
men nu ligger det säkert i botten av min väska.

Jag skulle snabbt gå in på Svenska Budo och Kampsportsförbundets hemsida för att se när sista dagen man måste ansöka om idrottslyftet är,
det första jag fick syn på är en strålande glad Anton.
Just i det ögonblicket önskade jag att det varit jag som stått där leende framför kameran,
att jag också skulle stå så där med blommor från SBK och vara förbannat stolt över mig själv.
Men så blir det inte,
och jag ångrar mig ärligt talat inte en enda sekund.

Om jag kunde skulle jag börja om från början
och på nåt sätt få bort den där fläcken från min tröja
jag har haft en annan ovanpå så smutsen går att döljas
men nu vill jag slippa bry mej om fläcken på min tröja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0