Provångest

Att ha prov tre dagar i rad är knappast roligt.
Dessutom är provet imorgon i matte,
och det går pissdåligt nu när jag pluggar.

Det jag skulle vilja göra vore att se på film och äta chokladbollar.
Det jag gör är att försöka tvinga mig själv till att plugga matte (som jag ändå inte förstår särskilt mycket av) och spelar facebookspel.
Jävligt värt,
eller inte.

Dataprovet idag var ju intressant i alla fall, i princip inget av det man pluggat på kom.

Nej, nu ska jag fortsätta ha provångest (och eventuellt räkna några tal dessutom).

Kommentarer
Postat av: Desirée

Får man ens ha tre prov?

Jag har för mig att man bara får ha 2 prov i veckan?

2009-06-02 @ 19:11:27
URL: http://kadoff.blogg.se/
Postat av: sofie

jo, man får bara ha två prov tror jag (eller om det bara är en rekommendation?) dock gick det inte att lösa för lärarna på något annat vis...

2009-06-02 @ 19:17:58
URL: http://blivandejapan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0