It's not the fall that hurts, it's when you hit the ground.

Så sitter jag här,
i ett ostädat rum i västra Värmland,
till och med mina julgardiner är kvar, nog för att jag inte är hemma alltför ofta, men jag undrar hur jag lyckats ignorera det faktumet tidigare.
Hur jag ska överleva det här kan man ju fråga sig,
knappt några vänner kvar, knappt internet, inget sommarjobb och sims3 fungerar bara på lillebrors dator...
Kommer troligtvis att spendera större delen av sommaren genom att träna och sitta framför datorn.

Inte gör minnena av gårdagen livet lättare heller,
alltför full,
alltför dum.
I Årjäng av alla platser på jorden.

Tänk om jag kunde vara nöjd som omväxling.
Tänk om internet kunde fungera som omväxling...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0