glad

Jag är ganska glad, just nu.
Troligtvis för att jag pratar med Tina,
för att jag har saker att sysselsätta mig med,
för att jag lyckats fixa en hall till vår karatetävling,
för att det snart är midsommar
och för att jag snart besöker den stora staden igen.

Någon gång nästa vecka beräknar jag att sätta mig på en buss och åka den långa vägen tillbaks.
Så om någon människa mot all förmodan läser detta och vill se mig så kan ni ju vara snälla att höra av er?

På midsommar har jag förövrigt att välja på antingen "militärfest" på någon äng i närheten eller familjefest i Årjäng,
vet ärligt talat inte vad jag ska välja...

Kommentarer
Postat av: tina

jag håller med, dessutom kan jag meddela att mitt bakverk blev en succé och att jag fortfarande inte ska fira midsommar (:

2009-06-19 @ 01:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0