Every time I think I got it figured out it fades away.

Trött.
Men vill inte sova riktigt än.
Vi såg på zoombiefilm i källaren förut,
det var inte så mysigt,
men det var ganska roligt dock att se att Elisha var lika lättskrämd som mig.
Och att det inte bara var jag som inte ville gå själv upp till övervåningen.
Vad är det för dum myt egentligen att tjejer skulle vara räddare för saker och ting än killar?

Mitt rum har blivit nya haket,
hittade Tim i min soffa förut, han spelade tv-spel.
Eftersom jag var på bra humör skrattade jag bara och sa att han gärna får fråga nästa gång,
men att han fick spela.

I övrigt vet jag inte riktigt vad jag känner inför både det ena och det andra,
det löser sig,
men jag vill inte riktigt ha sommarlov än...
Eller rättare sagt: jag vill inte åka hem till Värmland riktigt än, och jag vill inte skiljas från alla människor.
Men på torsdag bär det av,
och på fredag ska jag kanske ut med bror och hans snygga kompis...

Every time I think I got it figured out
it fades away
Oh yeah
And every time I'm sure I'm swimming upstream,
I see the day
Oh yeah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0