Ett trött, men civiliserat svin.

Jag är trött som ett svin,
särskilt mycket pluggande inför provet imorgon har det inte blivit.
I och för sig har jag skrivit sluprov idag och är allmänt slö, jag antar att det inte är så konstigt efter 11 a4,
jag tror dock inte att jag får MVG ändå, men det kvittar, jag får vg på kursen i varje fall så.
Träningsvärk i handleden.
Dags att dra sig till ro?

I'm gonna do it all tomorrow
Tomorrow that'll be the day
So if you need me tomorrow
You might find me while i'm going bout my way.


Ville skrika, lät bli, tur att jag beter mig civiliserat.

För övrigt har jag bara idag hittat ett par använda skor och två tussar hår på köksbänken.
Satan vad mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0