Ambivalent

Jag har sommarlov nu,
för första gången någonsin så är det inte något jag är överlycklig över.
Nog för att det är trevligt, men jag vill inte åka härifrån än,
jag har inget att fly från mer,
inget Budogymnasium, ingen mer arg Mr. O.
Inte för att jag inte tycker om min familj eller mitt hem, jag känner mig bara inte färdig här,
men jag har lovat att åka hem på torsdag,
vara med lillebror när han går ut på fredag.

Lyssnar på everytime av Whimsical, jag har säkert hört den  över 90 gånger den senaste veckan.
Den medför en viss känsla.
Tänk jag trodde nästan att jag kommit över dig, så såg jag dig idag och kände bara att... det dessvärre inte var så.
Vilket ju komplicerar mitt liv en aning.

Jag var, är och kommer alltid att vara
Vill slåss, bör fly är ambivalent
Jag var, är och kommer alltid att vara.
Släng upp en hand i sanningens tjänst
Jag var, är och kommer alltid att vara
De är för sent att gråta så
Jag var, är och kommer alltid att bara vara


Eu-valet gick ju ganska bra för Fp åtminstone,
man får vara glad för det lilla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0