Svininfluensan..?

Jag har drabbats av världens skummaste förkylning, är det möjligt att på bara några timmar gå från "frisk", till ont i halsen, bultande huvud, förlorat balanssinne och feber..? Nu dagen efter är jag tillbaks till att bara ha ont i halsen igen.
Riktigt märkligt.
Och nej, jag lider nog inte av svininfluensan, men det ger säkert min blogg fler träffar  på google. Lol.

Förövrigt så tränade jag igår (!), karate, det gick väl sådär... Rörigt, men jag kan ju alltid trösta mig med att min "lägsta nivå" nu är högre än min "högsta nivå" innan Budogymnasiet.
Trots att gårdagens träning var ganska kort så har jag en ganska mysig träningsvärk idag...
Fy på mig som inte tränat!!

Den 25:e juli kommer jag i varje fall till Haninge och stannar till den 31:e!
Hör av er om ni vill hitta på nått. Typ.

Kommentarer
Postat av: John

HAHA AIDS!

2009-07-20 @ 01:00:30
Postat av: sofie

haha, fuck you john!

vill du hitta på nått när jag kommer till haninge? typ filmkväll som på solavslutningen el nått? :P

2009-07-21 @ 23:05:28
URL: http://blivandejapan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0