say you do! <3

Tack vare min klantige bror, som inte bara blir tagen av polisen när han helt öppet bär omkring på ett flak folköl på arvikafestivalens camping, utan DESSUTOM dyker upp full klockan 22.00 på fredagkvällen när han vet att vår kära moder är där,
så blir det inget Storsjöyran för oss, och därmed inget Tv on the radio för honom.

Jag däremot, som nått den åtråvärda åldern 18 kan åka till Stockholm för att se dem! <3
Dessvärre känner jag ingen över 18 som lyssnar på dem... Men om du vill åka med mig skulle jag troligtvis älska dig
och ja, kanske gifta mig med dig.




Kommentarer
Postat av: Stringburka

Det var faktiskt rätt najs musik. Vad kostar det? Om jag har vägarna förbi vid den tiden kanske jag joinar, fast giftermålet får nog vänta. :)

2009-07-05 @ 23:07:49
Postat av: sofie

240+ någon avgift vid förköp! vore asnice! :D det är torsdagen efter um-träffen i varje fall :P

2009-07-06 @ 00:02:33
URL: http://blivandejapan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0