.

Har försökt läsa en massa saker jag skrivit på randomsidor när jag var typ 13...
Men jag gav upp; inte nog med att jag misshandlade det svenska språket djupt och innerligt, jag inte heller något vettigt överhuvudtaget att förmedla till världen (inte för att det har blivit så mycket bättre med tiden, men ändock).

Nu funderar jag på att se gamla avsnitt av Paradise Hotel, dels för att jag missat en massa och dels för att serien inte längre är lika bra nu på slutet när folk bara är desperata och inte lika manipulativa som tidigare.

Dessutom är Haider med i de gamla avsnitten och han är i princip den enda som förtjänade att vinna,
om jag hade varit lika manipulativ som honom hade jag kommit långt här i världen!



Funderar på att åka till ICA Maxi snart också och köpa mat som inte kräver tallrikar för att ätas (nej jag har inte diskat än...).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0