"Är jag en astronaut, är jag så ensam?"

Jag har varit ute och gått. Det var frostigt och fint överallt, fast kallt.
Jag funderade över livet i största allmänhet och på gårdagen. Kylan trängde in i mina ben och fick dem att växelvis stickas och domna bort. Jag kom fram till att även om mitt liv just nu är förbannat tråkigt så är jag nog lycklig.

Gårdagen... Ja. Kvällen började med att det kom hit lite folk, två kusiner och en moster. Vi åt mat, jag, Dan och Peter åkte in till Årjäng, först till Hansen och sen drog vi till Sanna.
Hos Sanna var det lite halvdött och det slutade med att alla drog vidare.
Jag hade en plan, som jag sen glömde bort.
Jag, kusinen och brodern drog tillsammans med de flesta andra till en fest på katthult.
Klockan blev 12 och det blev nytt år.
Jag träffade Linn för första gången på jävligt länge. Jag träffade många andra för första gången på jävligt länge.
Allt slutade med att jag närapå blev uppraggad av någon som såg ut att vara ungefär 25...

Någon gång efter ett blev jag en aning ofrivilligt hemskjutsad.
Väl hemma började jag trakassera folk via msn och sms samt skriva ett fucked up blogginlägg som jag än sålänge inte orkat gjort något åt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0