Meningen med livet.?

Ibland händer det att jag upplever en meningslöshet.
Jag skulle så hemskt gärna vilja att det fanns en färdig mening med livet som jag bara kunde välja att följa, istället för att på något sätt försöka finna en mening med livet själv. För jag kan inte hitta någon mening. Missförstå mig inte, jag är inte psykiskt instabil eller självmordsbenägen, men det skulle vara så fruktansvärt mycket lättare om jag kunde vakna på morgonen och känna att det finns en anledning och att jag kommer uppnå något med mitt liv.

Just nu är det enda jag ärligt talat längtar efter att jag ska ta studenten och få börja på mitt "normala liv" där jag tränar normalt mycket, lägger ner mig helhjärtat i skolan och träffar människor på fritiden som jag inte bor med (det är inget fel på de jag bor med, men de träffar jag ju alltid).

Det är inte så lätt, men jag lovar att jag seriöst ska försöka hitta mig en mening.
Kanske lyckas jag också.
Jag tror att jag lyckas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0