Materialism

Ibland vill jag bara skriva en massa saker, men jag vet inte exakt vad. Eller så vet jag vad. Men allt gör sig inte i skrift, det skulle bara se patetiskt ut.

Jag vill ha sommar, vara på fest, vara såpass full att allting blir kul. Jag vill träffa Stina, hon fyller år idag.

Rätt sort spelar ingen roll, ge mig nått

Jag vill cykla nedför grusbackar med håret flygande åt alla håll, jag vill grilla på kvällarna och gå till mataffären i t-shirt. Jag vill sitta i timmar på ett berg och prata med Stina, träna i ett folktomt gym och inte tvingas till en massa saker jag inte känner för.


Det här lovet har nog gått i materialismens tecken, jag har införskaffat/fått så mycket som två par jeans, 5 t-shirts, ett par skor, ett par shorts och fyra böcker. Ibland tror jag att lycka kan köpas.
Synd att den inte är konstant bara.

Jag tror att jag ska spela age nu.
Vilket får mig att tänka på dig.
Vilket får mig att känna mig patetisk...

Kanske är min hjärna tumlad & tömd
Urblekt & tvättad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0