Saco-mässan och spyor.

Saco-mässa igår, det var  trevligt!
Eller nej, det var faktiskt inte särskilt trevligt,
det var varmt, svettigt och människor överallt.

Mässans höjdpunkt var i princip när jag och Johan gick omkring och drog tråkiga skämt om varandra.
"Men Johan, ska inte du bli skogshuggare?"
"Nä, men Sofie, ska inte du bli kemist?"

En hög med kataloger lyckades jag dock skrapa ihop trots allt!
Och jag lyckades prata lite med en tjej som läser design och produktframtagning på KTH, sen om jag kommer in på just den linjen är ju en annan fråga.

Just nu hör jag någon kräkas inne på toaletten...
Gode Gud i himlen, se till att jag inte smittas av magsjuka, då kommer mitt kaloriintag bli ännu lägre...
Ska gå och se hur det går med den stackars pojken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0