Tokyo Tower idag, Schweden imorgon.

Idag blir det en tur till Tokyo tower, imorgon åker jag hem till Sverige,
och på lördag ska jag tillbaks till Haninge.
Känns som att jag aldrig mer kommer åka så mycket under så kort period igen.

Mycket har blivit köpt och jag hoppas att jag inte överstigit de där kilona...
Å andra sidan tror jag att jag hade en sådär 6 kg till godo, men kanske minns jag fel.
Handdukar, schampo och balsam lär åtminstone slängas ikväll.

Hoppas att ni saknar mig, jag saknar er i varje fall...




Kommentarer
Postat av: t

JAG SAKNAR DIG JÄTTEMYCKEEEEET

2009-08-29 @ 12:49:55
Postat av: sofie

JAG SAKNAR DIG OCKSÅ JÄÄÄÄTTEMYCKET, MEN SNART SYNS VI!<3<3<3<3<3<3

2009-08-31 @ 09:43:42
URL: http://blivandejapan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0