*

Jag har fyllt i en lapp med mina I-val nu. Det blev japanska i modul a och tyska steg 4 eller psykologi a och b i modul b.
Jag känner mig normal.
Och det var väl först nu jag verkligen förstod att det verkligen är över.
Verkligen över.
Jag ångrar mig inte, men det är synd.
Synd att det blev såhär.
Jag hade förväntat mig något annat.

Och jag försöker intala mig att jag är samma person ändå, men det känns svårt.
Och jag vill aldrig åka härifrån,
men ändå vill jag så innerligt tillbaks, tillbaks till allihop.
Tillbaks till där du är.
Och jag vågar inte tänka på hur hårt det kommer kännas när jag säkert vet att du inte vill ha mig.
och jag är en tönt som aldrig tror på mig själv



Jag lyssnar sönder låten och videon är den bästa fan-video jag sett...

Kommentarer
Postat av: tina som fyller år

BLABLABLABLALBLABLABLA = sofies negavtiva inlägg

2009-04-07 @ 13:26:10
Postat av: Sofie

O: :(

2009-04-07 @ 16:33:30
URL: http://blivandejapan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0