Send a little smile my way.

Elisha har ställt en massa intressanta frågor som i framtiden ska göra det lättare för honom att manipulera mig.
Ganska intressant,
men Elisha är ingen person jag vill bli manipulerad av.

Jag var i Kallhäll och tränade förut.
Marc var där, lika vacker som vanligt.
Han log ett obetalbart leende.

Send a little smile my way
And don't be so hard on yourself
You won't get better 'til you're worse
Yeah
You
Send a little love my way


Det var trevligt att vara tillbaks, om än bara för några timmar.

"kommer du börja här igen, eller får du inte för tränaren?"

Saken är ju den att Omar snart inte bestämmer mer, så det spelar ingen större roll,
men det kunde jag ju inte säga.
Sa att Seinan låg närmare bara.
Att jag inte behöver åka ensam dit.

And every second I spend waiting drags me closer to this grave
I'm not alone
No
I'm just on my own
And I
It's a little cold outside

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0