Jag mår som jag förtjänar.

Jag mår som jag förtjänar,
som min kära moder hade uttryckt det.
Det är dagar som denna som man kan svära på att aldrig mer dricka.
Om jag bara hade haft ont i huvudet istället...

Funderar på att skriva ner engelskaorden som jag egentligen hade i läxa tills idag...
Så slipper jag göra det ikväll,
för jag behöver nog all sömn jag kan få.
Är ändå ganska pigg.

Jag ska med klassen på paddlingen åtminstone.
Jag har säkert inga som helst baktankar med det.

Tar av sig tröjan
ett födelsemärke
fläckar hans hud
och genom fönstret
är han skapad som en gud

Kommentarer
Postat av: Eve

"..inga som helst baktankar med det."

Varför har jag det plötsligt så svårt att tro på dig, Sofie?

2009-04-27 @ 20:29:50
Postat av: sofie

det förstår jag inte!? jag som är så oskyldig! :$

2009-04-27 @ 21:32:57
URL: http://blivandejapan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0