Jag hittar åtminstone alltid hem.

Jag hittade till ok och har äntligen fått min vårjacka.
Att hitta därifrån var svårare.
Jag stod där, tittade mig runt.

Ville inte visa att jag inte hade någon aning om från vilket håll jag kommit ifrån.
Fick syn på en sl-kur och skyndade dit,
men upptäckte att det knappast var den busskuren jag kom ifrån.
Men så fick jag syn på en sats-skylt.
Då visste jag vart jag var,
och kunde gå hem.

Jag tror seriöst att om man anordnade en tävling vid namn "Sveriges mest disorienterade människa" så skulle jag vinna.
Utan fusk.
Smärtsamt, men sant.

Kommentarer
Postat av: Ella

Vi skulle vinna tillsammans!

2009-04-22 @ 22:55:01
Postat av: sofie

det är dessvärre mycket möjligt!

2009-04-22 @ 23:31:34
URL: http://blivandejapan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0