En bra söndag.

Jag har räknat lite matte.
Eller ganska mycket matte när jag tänker efter.
Och jag är stolt över mig själv,
för tyvärr tillhör det inte normaliteten att jag pluggar matte, även om jag behöver.
Men det ska bli ändring,
till hösten ska det bli ändring på det mesta.

Jag har dammat lite också, vattnat min blomma, städat garderoben, ätit både frukost och lunch.
Sorterat några papper
och pratat med dem därhemma.

Så har jag lyssnat på den här låten som jag "upptäckte" idag.



Jag är nöjd över mig själv helt enkelt.
Vilket jag inte brukar vara på söndagar.
Och jag funderar på att spela Zelda Ocarina of time,
helt från början.
Och klara hela spelet.
Själv.
Och laga middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0