Dagen efter

Det var nog en jävla tur att inloggningen till min blogg inte fungerade igår.
För jag var i prima oskick,
när jag kom hem,
vid typ tre...
Och troligtvis hade jag väl skrivit något dumt, som jag brukar.
Men jag sa inte så mycket dumt, mer än att Jan Björklund är en trevlig man.
(Sen sa jag i och för sig det ganska så många gånger...)
Men å andra sidan tror jag att Jan Björklund är en ganska trevlig man...

Och jag sa till Anton vem "du" är och han sa

"nej, du är inte kär i honom."

Så hade vi en diskussion om det,
som inte ledde någonstans.
Och en av dina kompisar var där,
och jag pratade med honom,
men tack och lov inte länge nog för att jag skulle börja diskutera dig.

Och jag upptäckte att jag sviker när jag blir full,
vilket jag skäms väldigt mycket över.
Så förlåt igen!

Kommentarer
Postat av: TIIIINA

HAHAHA , du ska tacka Fouad som gick md mig, annars hade jag varit sur. ha inte dåligt samvete ! pusselipusss

2009-04-27 @ 21:20:14
Postat av: sofie

om inte han hade gjort de hade jag nog följt med, ville inte du skulle gå själv, men ändå pissigt av mig!

2009-04-27 @ 21:31:37
URL: http://blivandejapan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0