Ångesten har mig i sitt grepp.

I samma ögonblick som jag förstod att jag läst fel häfte kände jag paniken välla upp inom mig.
Han blev inte så arg.
Men jag förstår om han inte trodde på mig,
fastän jag talade sanning.

Jävla, jävla ångest.
Historiaprov imorgon,
jag lyckas aldrig leva upp till mina förväntningar.
Och jag skäms över att historian går så pissigt nu när mamma snart är historialärare och allt...
Förlåt.

Burde skjønt forlengs jeg ikke var no superhelt
burde stoppa helt opp å heller kule'n litt
burde skulka unna jobben og gått tur i stede
Senka tempoet helt og tatt en ukes ferie


Orsaker och följder.
Det är allt livet handlar om.

Kommentarer
Postat av: Desirée

Ångest är bajs.

Känner igen mig med all min tentaångest.

Men man måste försöka tänka på att det bara är skola.

Det sätter inte kraven för hur du är som människa!

2009-04-29 @ 21:56:25
URL: http://kadoff.blogg.se/
Postat av: sofie

Det är sant, men det är ändå svårt att sätta saken i rätt perspektiv...

2009-04-29 @ 22:09:03
URL: http://blivandejapan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0