Storpotäten och jag.

Jag har gjort en lista över saker jag fruktar...

1. Ormar (nej inte Omar, ORMAR)
2. Coopertest
3.400 meter
4. Väldigt många prov på väldigt kort tid.
5. G som betyg eller provresultat.
6. Omars vrede.

Usch...

Snart ska jag till centralen å hämta min "tvillingkusin" och min bror. De ska sova här i helgen! :)

Jag pratade med min bror förut, han hade med sig "Vilse i pannkakan" åt mig sa han, tydligen hade mamma hållt för ögonen och skrikit åt honom att ta bort den när han viftade med filmen framför hennes ansikte.
Tänka sig, Storpotäten som är så trevlig. Jag ska också bli kapitalist när jag blir stor!  Fast... Det är jag ju redan..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0