If I gave you my number?

Det snöar ute.
Det är vackert.
Snö är så underbart, så mjukt, så vitt.
Snö gör mig glad igen.

Jag var i Kallhäll och tränade idag, det gjorde mig så lugn och lycklig...
Varför ska jag lämna dem?
Jag vill inte.
Jag vill verkligen inte.

Matias(?) höll träningen idag, han gav mig beröm och sa till de lägre graderade att de skulle göra som mig.
Att höra honom säga så gjorde mig så lycklig, det var som att jag fick en bekräftelse på att jag finns, att jag blivit så fruktansvärt mycket bättre på bara ett år.
Nu ska jag snart lämna dem.
Jag kommer aldrig att se dem igen.
Jag kommer aldrig mer i hela mitt liv se Leo, Matias, Kristian, Antonio, Marc, Johan eller någon av de andra.
Att tänka tanken gör ont.
Livet består av avsked, men varför?

Kommentarer
Postat av: Evelina

Kanske är det så att livet består inte bara av avsked, utan också av nya möten.



Föresten så älskar jag din blogg för du skriver på sånt himla bra sätt!

2008-11-25 @ 08:53:31
Postat av: Sofie

det är sant, men tänk om man både kunde slippa avsked och träffa nya människor? tack, du gör mig glad! :)

2008-11-25 @ 12:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0