"On and on I'll take the long way home."

Jag är påväg hem.
Åker Säfflebuss.
Jag är hemma om en sådär... 5½ timme. Roligare kan man nog ha.

Vi hade uppvisning idag i aulan på skolavslutningen, det kändes helt okej.
Jag ville väl mörda några elever från Fredrik, men vem vill inte det..?
Min idrottslärare var glad och berömde oss, en kille i klassen sa att jag var bra och en "randomkille" jag läste tyska med ifjol skrev på facebook, jag är nöjd!

Om jag skulle klara publicera det här med tanke på Säfflebussens trådlösa internet är det ett under. Dock tror jag inte på sånna.

Nu ska jag kolla på Fruits basket. <3

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag tycker det va häftigt att kolla på er!

2008-12-20 @ 15:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0